Wednesday 17 April 2013

BARAH! PARAH! MEENACHI PSM TOLAK MELAYU!!!

Ingat Meenachi seorang ni? atau juga dianggap Dewi bagi sesetengah pemuja yang buta , atau juga dianggap sebagai Pejuang Mahasiswa. Ah lantak. Pejuang apalah sangat. Populis ada.

Namanya Bawani. Who? Bawani. Yes that Listen! Listen! Listen! Girl. A poor girl.

sekarang kisahnya, dah jJdi spoke-person untuk PSM, (Parti Sosialis Malaysia) dan membantu kempen untuk Arul PSM. mulanya, AM ingat dia akan bertanding. Tapi hmm. Kita tunggu penamaan calon nanti ya. 

Kisahnya sekarang, ini Meenachi memang tolak melayu. TOLAK MELAYU. TOLAK KETUANAN MELAYU. deyy meenachi, siapa yang racist sekarang? katanya belajar undang-undang, dan sedang mengambil kuota orang lain sebab meenachi dah pernah belajar di ukm dulu, takkan tak pernah belajar pasal kontrak sosial?  am tak boleh biarkan kau. barah. parah. barah. parah!

mengikut sejarah, melayu boleh terima bangsa lain hidup bersama dalam bumi tanah melayu ni. am taktau pointer kau berapa, tapi am yakin, kau pernah belajar sejarah, atau paling kurang, perihal sejarah penubuhan malaysia. kalau rasa nak tolak melayu, bawak psm kau, pergi bertanding di india. ada faham?

AM sertakan bukti. buka mata semua! jangan sokong pakatan haprak rakyat/ pakartipu rakyat, yang sah-sah tidak sayangkan bangsa. rasul sendiri bangga menyatakan baginda dari bangsa arab, kaum quraisy. kita? ini bukan masa nak try 5 tahun, nak bagi chance 5 tahun derrr, ini perihal bangsa, maruah agama kita !!!

BUKA MATA !











MENGAUM SENDIRI?


Boleh pulak dia tanya kenapa angkat ketuanan melayu? deyyy meenachi! betul, undi siapa yang layak. tapi tolong, jangan gadai maruah dan masa depan anak bangsa.


I DEMAND FOR A BETTER NATION. 

Till then, I raise my case. 

No comments:

Post a Comment